Nina Torikka | Baek Jin-Hee | Smile (2018) Nina Torikka | Baek Jin-Hee | Smile (2018)

Skam 4. sezon 7. bölüm izle

Daha sonra izle
Skam 4. sezon 7. bölüm Vi mÃ¥ stÃ¥ sammen
Beğendim
Beğenmedim

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. @it's nilsu (Misafir)

    Sana ve Isak'ın arkadaşlığı dünyadaki en güzel şey olabilir

  2. @Aleladebiri (Misafir)

    Beşinci sınıftaki çocuklar gibi hala ilkel ilkel bi eleştirme tarzı. Kökü olmayan cümleler. İçi boş yargılar. Gençler insanlar olgun davranıyo. İçkinin su gibi aktığı sexin normal karşılandığı bu toplumda birileri sizi ele alıp anlatmaya çalışıyo. Hala bık ıttınız dızıyı. Kardeşim hiç kusra bakma ama bok senin kafanın içinde az toparlan. Kendi sınırlarını aş. Farklı şeyleri düşün cesur olmaya çalış ve en önemlisi bu. Birileri cesur diye onu yargılama. Bu yazıyı hakaret sayıyosan da siktir git senden bi halt olmaz.

  3. @powerpoff;

    Sana ve Isak arkadaşlığı çok güzel

  4. @Black (Misafir)

    Noora burda en sevdigim kisiydi artik gözümde sıfır

  5. @user123 (Misafir)

    final şarkısının adı jeg vet.

  6. @skam (Misafir)

    İsak çok tatliii Even de öyle, william aşkım gelse artik Noora aşkimla kavuşsa

  7. @...... (Misafir)

    Eva ve Chris nerde aqqq

  8. @@ısak (Misafir)

    ısak ı görmekten sıkıldım bu nedir yaw 3 sezon full gay aşkı 4 sezon yine bu

  9. @Biz _elmanın_ iki_ yarısı (Misafir)

    Maşallah ısak bol bol gördük her sezonda sjsj

  10. @Rest (Misafir)

    Eva chris amk

  11. @Eğvle eğvle (Misafir)

    Sana ya gerçekten üzülüyorum

  12. @Aleda (Misafir)

    Derin bir bölümdü ve Sana'nın anlattığı zorlukları yaşadığı şeyleri Türkiye'de ki bir kapalı kadında yaşayabiliyor. insanlar sürekli yargılayıp karışıyorlar

  13. @gizemli qız (Misafir)

    bu bölümden birşey anladıysanız banada anlatın

  14. @Lavin (Misafir)

    Filmin en derin konuları işlediği sezon bu sezon sanırım. Favorim kesinlikle bu sezon

  15. @Ucankarpuz (Misafir)

    Dizinin 1 ve 2.sezonu guzel abi 3 4 at çöpe gitsin bi boka yaramaz sırf zaman gecsin diye izliyorum

  16. @Nori (Misafir)

    Final şarkısı neydi acaba

  17. @Papatya60 (Misafir)

    Bence hiç güzel bir bölüm değildi çok sıkıcıydı

  18. @Hehehehe (Misafir)

    Ruh halim değişti aq

  19. @Qua (Misafir)

    Isaaaak♥️♥️♥️♥️♥️

  20. @DLKMÖVÖMVCÖM (Misafir)

    daha kimse yorumunu paylaşmamış henüz gelmediler galiba bu bölüme:D

  21. @Ben (Misafir)

    İsak yerim seni cocum yemin ediyorum o Nası güzel konuşmadır yahu ısırcam

Skam 4. sezon 7. bölüm izle,Skam 4. sezon 7. Yeni Bölümünü Dizist Farkıyla 720p Full HD kalitede, Türkçe Altyazılı dil seçenekleriyle, Donmadan tek parça izleyebilirsiniz, Son bölümü izlemek için doğru yerdesiniz.
×