Birds of Prey | C.O.P.S. | Lawn Road Color Precision 1.0.1 for Final Cut Pro X Birds of Prey | C.O.P.S. | Lawn Road Color Precision 1.0.1 for Final Cut Pro X

Skam 4. sezon 6. bölüm izle

Daha sonra izle
Skam 4. sezon 6. bölüm Har du en dÃ¥rlig dag?
Beğendim
Beğenmedim

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. @Fucker (Misafir)

    Let's go bitchs ~sana
    Awesome , ı love you

  2. @powerpoff;

    Sana best karakter

  3. @balinacorn (Misafir)

    bence 3. sezon gayet güzeldi, Even ve Isak'a bayılıyorum sıkıcı falan da değil tabi bu benim fikrim 3. sezonu izlemeyenler çok şey kaçırıyor bence izleyin ^-^

  4. @Neden (Misafir)

    Noora yı neden kaşar yaptılar bi anda
    Bu kız böyle hemen opüşcek verecek kız değildi
    Ne yaptınız aq be

  5. @iswearthegod (Misafir)

    Bobby Shmurda - Hot Nigg

  6. @Bir Yorumcu (Misafir)

    Skamı izlemiştim tekrar başladım diyebilirim 3.sezon sıkıcı olduğu için atlayarak geçtim ve en güzel sezon benim için 1.sezon daha sonra 4.sezon olabilir ama en güzeli 1.sezon gerçekten 2.de biraz sıradan olan ilişki 3.de çok yavaş ve akıcı olmayan bölümler yapmışlar

  7. @azrahjs (Misafir)

    bence en sıkıcı sezon 3.sezondu izlemek için izledim bu sezonda idare eder ama 1 ve 2 harikaydı

  8. @Weswes (Misafir)

    Abi yabancı bi dizinin müslüman bi kızı konu alarak onun yasadığı zorlukları göstermesi çok güzel bi şey sırf bunun için bile izlenir

  9. @emir (Misafir)

    şarkıyı bilen varmı acil

  10. @Sude (Misafir)

    Bencede en sıkıcı sezon 1,2ve3 efsaneydi şimdi biraz haydi

  11. @Seeeyma (Misafir)

    En sıkıcı sezon olduğunu düşünüyorum

  12. @diziizlerim;

    Even la Sana'nın abisi eskiden çok iyi arkadaş değilmiydi neden Isak ı dövdüler saçma

  13. @drogues (Misafir)

    cengiz al'ın yousef olduğunu sonradan çaktım ya ama tatlı çocuk maşallah

  14. @What? (Misafir)

    26. dakkada falan sanayla isakin konuştuğu konu ne ?

  15. @Şevval (Misafir)

    Nooranın birşey yaptığı yok nerden bilebilirdiki sananın yousefi sevdiğini kızda kendince haklı ve sanayı affetmesi büyüklük yaptığı anlamına gelir eleştircek yer aramyın.

  16. @anoniiiiim (Misafir)

    içine ettiler dizinin noora çok salak oldu iğreniyorum

  17. @heyyooow (Misafir)

    havuç ne yaa kaç bölümdür

  18. @Tttttttt (Misafir)

    En iyi sezon olmuş olaylar olaylar

  19. @Angela (Misafir)

    Beğenmediseniz izlemeyin sizi zorlayan yok

  20. @anonim (Misafir)

    yousef’le sana çok yakışıyorlar

  21. @mezkur (Misafir)

    en iyi sezon

  22. @Anonn (Misafir)

    Mahvettiniz diziyi be noorayı çok seviyordum şuan iğreniyorum

Skam 4. sezon 6. bölüm izle,Skam 4. sezon 6. Yeni Bölümünü Dizist Farkıyla 720p Full HD kalitede, Türkçe Altyazılı dil seçenekleriyle, Donmadan tek parça izleyebilirsiniz, Son bölümü izlemek için doğru yerdesiniz.
×